ARTIS YANG PERNAH DITEMUI MELALUI FB

Pada zaman teknologi ni, ramai artis-artis kita menggunakan laman sosial seperti FB atau Tweeter untuk memberitahu aktiviti-aktiviti terkini mereka dan berhubung dengan peminat-peminat mereka. Mungkin korang pernah tertanya-tanya, ada ke artis yang nak berkawan dgn dengan kita? Lebih-lebih lagi berkawan melalui laman sosial. Memang sesuatu yang pelik kalau kita dapat mengenali mereka dengan rapat melalui laman sosial ni. Maklumlah, sekarang ni banyak sangat penyamaran yang berlaku. Contohnya, seperti yang berlaku ke atas Haliza Misbun apabila ada seorang peminat menggunakan gambarnya dan mengaku itulah Haliza Misbun. Padahal, Haliza Misbun tiada akaun FB. Macam-macam boleh berlaku pada zaman sekarang ni.

Pada Abg Grey, ada juga artis yang boleh kita kenali melalui laman sosial ini. Abg Grey pernah berchatting dan mendapat nombor fon beberapa artis melalui FB. Abg Grey akan menyatakan 2 orang artis je yang pernah dikenali dan ditemui melalui FB. Artis yang tak boleh dipaparkan kerana belum mendapat keizinan daripada mereka. Bila dah mendapat keizinan mereka nanti, InsyaAllah Abg Grey akan update balik ye.

Nurul AF 2


Tel: 016-72****89
Fb: Nurullah Abdul Hamid

Fauziah Gambus


Tel: 019-80****43
Fb: Fauziah Gambus

*Sory la ye.. No fon diorang tak boleh bagi. Kalau korang nak menggunakan khidmat persembahan artis untuk apa-apa majlis, korang boleh contact terus dengan Abg Grey di emel: masyukmaun@gmail.com.

0 Comments
Comments
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More