MAMAT SEPAH PUTUS CINTA DENGAN FIDA IBRAHIM


Tak habis lagi dengan cerita masalah dengan anggota kumpulan Sepah yang lain, timbul pula cerita Mamat telah ditinggalkan kekasih hatinya iaitu Fida Ibrahim. Ini semua gara2 Mamat yang telah memuat naik gambar Fida tidak bertudung ketika bercuti bersama Mamat dan keluarganya di Singapura di internet baru2 ini. Cuba korang tengok gambar ni betul2, sape yang ambik gambar ni? Tengok kat anak panah tu? Mamat Sepah kan?


Fida yang telah ditemubual oleh laman web hiburan terkenal, Oh! Bulan, telah menyatakan: Ya, memang isu gambar tersebut adalah antara faktor utama Fida ingin berpisah, tapi ada juga faktor lain yang harus diambil kira. Sebagai seorang manusia, setiap orang pasti akan melakukan kesilapan. Biarlah Fida tumpukan perhatian kepada keluarga dan karier terlebih dahulu.

Aku rasa lebih baik Mamat muhasabah diri tu balik. Cuba perbaiki diri tu dulu. Perbaiki disiplin dan kualiti persembahan yang selama ni banyak dipertikaikan oleh ramai pihak. So, jangan tuding jari pada sape2. Ingat pesanan ye kalau Mamat baca entri aku ni. Peace yo!!

0 Comments
Comments
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More