CARA NAK TAMBAHKAN TRAFIK BLOG ANDA MELALUI "BLOGWALKING SOFTWARE"

Sebelum ni, aku pernah selak satu-satu blog yang x penah aku singgah melalui follower blog kawan2 aku semata-mata nak tambah trafik dalam blog aku dan tambah follower blog aku ni. Memang jenuh la kerjanya. Walaupun ia berkesan, namun cara ini agak perlahan bagi blogger yang malas macam aku ni. Jadi, sempena tarikh 11.11.11 ni aku nak share satu software dengan korang, bagaimana nak kasi tambah trafik dan follwer pada blog korang dengan lebih cepat dan mudah.

Mudah je caranya. Korang cuma install "BLOGWALKING SOFTWARE" bagi memudahkan korang untuk blogwalking pada blog bakal follower korang. Mula2 korang klik link ni untuk

Bila dah muat turun, korang extract lah fail tersebut sebab fail yang dimuat turun dalam bentuk "zip".
Lepas dah extract, secara automatiknya ia akan buka fail dalam folder baru (folder blogwalking).
Buka folder tersebut dan double-click pada logo blogwalking. Siap.
Tambahan: Korang boleh tambah, buang atau edit senarai pautan (link) dalam software tersebut. Klik pada "setting".
Inilah rupabentuk BLOGWALKING SOFTWARE

Untuk pengetahuan korang, software ini telah dicipta oleh seorang anak tempatan iaitu saudara Edy dari blog SEPAKU. Kiranya software ini adalah buatan Malaysia lah. Selamat mencuba ye!

0 Comments
Comments
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More