MY POSTER 1

Poster Terbaru.. Kredit kepada Huzaimi Mat Zali

MY POSTER 2

Poster Terbaru.. Kredit kepada Huzaimi Mat Zali

BERSAMA DENGAN TUN DR MAHATHIR MOHAMAD

Inilah kenangan yang tidak mungkin ABG GREY lupakan sepanjang hidup ABG GREY..

ITS ME, ABG GREY...

Kenalilah diriku melalui blog ini...

BERLATARBELAKANGKAN GUNUNG KINABALU

Gambar ini diambil semasa dalam perjalanan ke Ranau..

DI NABALU

Lokasi ini adalah antara lokasi yang selalu mendapat perhatian jurugambar kerana terdapat ruangan khas untuk mengambil gambar gunung tersebut dengan lebih dekat..

FILIPINA VS MALAYSIA LIVE STREAMING DAN KEPUTUSAN PENUH

  VS 
         FILIPINA                                                    MALAYSIA

LIVE STREAMING @ MASYUKMAUN



KEPUTUSAN PENUH:


Filipina 1-1 Malaysia
Jaringan: Wolf -m34 (Filipina), Shakir Ali -m90+1 (Malaysia)

PERGH!!!! LRT NAK JATUH!!!


Apa korang rasa kalau korang ada kat dalam tren yag depan skali tu? Mesti korang ngeri kan? Masa tu la baru nak ingat Tuhan. Takut2 tak sempat nak ber"tobat". Hehehe.. Menurut laporan, kejadian ini berlaku berhampiran dengan Sentul atau Titiwangsa (tak pasti la mana yg betul). So, aku pun masih belum dapat pengesahan sepenuhnya. Kita tunggu je la laporan penuh berkaitan kejadian ni ye. Sebab tu aku taknak buat andaian lebih2. Wait and See ok..

KITAB INJIL BERUSIA 1500 TAHUN AKAN DIPAMERKAN


Senaskhah kitab Injil berusia 1,500 tahun yang mengandungi ramalan Nabi Isa mengenai kedatangan Nabi Muhammad akan dipamerkan tidak lama lagi di Muzium Etnografi Ankara. Kitab tersebut turut menarik perhatian Vatican apabila pemimpin agama Roman Katolik, Pope Benedict XVI, dilaporkan meminta untuk melihat kitab itu, yang disembunyikan di Turki sejak 12 tahun lalu.

Berikutan persamaannya dengan pandangan Islam mengenai Nabi Isa, Gereja Kristian menghalang maklumat itu daripada disebarkan dan diketahui ramai selama bertahun-tahun. Dalam Islam, Nabi Isa dilayan sebagai manusia, bukan Tuhan. Ia menolak idea Holy Trinity dan penyaliban serta mendedahkan ramalan Nabi Isa mengenai kedatangan Nabi Muhammad. Dalam satu versi kitab Injil itu, Nabi Isa dikatakan bercakap dengan paderi: Bagaimana hendak memanggil penyelamat itu? Dia Muhammad adalah nama diberkati. 

Kitab tersebut ditulis dengan menggunakan bahasa Aramaik dipercayai serupa dengan bahasa Hebrew. Semoga pendedahan ini akan membuka mata banyak pihak terutama kepada pihak yg ingin memesongkan akidah umat Islam.

BIADAP SUNGGUH ERYKAH BADU!!!!

Memang sungguh tak beradap! Meletakkan tatu Allah dibadan yang disertakan dengan tatu yang berlambangkan syaitan adalah sesuatu yg tak boleh diterima oleh umat Islam seluruhnya. Berdasarkan tatu yg ada pada badannya, aku rasa penyanyi yg bernama Erykah Badu ni mungkin terlibat dgn Freemason atau Iluminati. Boleh la aku cakap yg ni semua adalah permainan org Yahudi kerana mereka memang suka mempermainkan umat Islam. Korang tengok foto kat bawah ni, yg bertanda panah tu adalah tatu yg dibuat dgn  nama Allah. Kurang ajar kan?

Erykah Badu

CHINADOLL BAWA HIV KE MALAYSIA!!!

Artikel dari HARIAN METRO

Sape yang pernah buat hubungan seks dengan pelacur warga China??? Sila angkat kaki ye! Untuk pengetahuan korang, sebenarnya kebanyakan pelacur warga China atau lebih dikenali sebagai ChinaDoll ni telah sah menghidapi HIV positif. Kebanyakan mereka telah tahu ajalnya akan tiba bila2 masa je. Sebab tu mereka berlumba-lumba ke sini semata-mata utk mengumpul duit sebelum mereka mati. So, kepada korang yang pernah "ehem2" dgn ChinaDoll ni dinasihatkan supaya pergi periksa darah korang kat klinik atau hospital yang berhampiran ye. Adios..

MOTORSIKAL PALING LAJU DALAM DUNIA

Korang tau x, motorsikal apa yang paling laju dalam dunia??? Korang mesti x pernah tgk motor ni kan? Sekarang aku nak bagitau korang satu rahsia. Korang tgk foto kat bawah ni:

Amacam? Nak beli x?

BILA WANITA KENCING BERDIRI

Apalah nak jadi dengan dunia sekarang ni? Perempuan pun dah pandai kencing berdiri!!! Biar betul! Korang fikirlah sendiri la ye... Ish3x...

PATUTKAH PUSAT ASUHAN KANAK2 BUAT BEGINI???

Sekarang ni banyak pulak cerita2 tentang kematian bayi2 yang mati akibat tersedak susu di pusat2 asuhan kanak2. Bukan semua yang pusat2 tersebut bermasalah. Cuma hanya segelintir je. Tapi yang segelintir ni lah yang busukkan nama pusat2 asuhan yang lain. Korang tengok je video ni. Pasti korang pun geram. Kan? Harap pihak berwajib memantau perkara ni..






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More