BIADAP SUNGGUH ERYKAH BADU!!!!

Memang sungguh tak beradap! Meletakkan tatu Allah dibadan yang disertakan dengan tatu yang berlambangkan syaitan adalah sesuatu yg tak boleh diterima oleh umat Islam seluruhnya. Berdasarkan tatu yg ada pada badannya, aku rasa penyanyi yg bernama Erykah Badu ni mungkin terlibat dgn Freemason atau Iluminati. Boleh la aku cakap yg ni semua adalah permainan org Yahudi kerana mereka memang suka mempermainkan umat Islam. Korang tengok foto kat bawah ni, yg bertanda panah tu adalah tatu yg dibuat dgn  nama Allah. Kurang ajar kan?

Erykah Badu

0 Comments
Comments
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More