PERGH!!!! LRT NAK JATUH!!!


Apa korang rasa kalau korang ada kat dalam tren yag depan skali tu? Mesti korang ngeri kan? Masa tu la baru nak ingat Tuhan. Takut2 tak sempat nak ber"tobat". Hehehe.. Menurut laporan, kejadian ini berlaku berhampiran dengan Sentul atau Titiwangsa (tak pasti la mana yg betul). So, aku pun masih belum dapat pengesahan sepenuhnya. Kita tunggu je la laporan penuh berkaitan kejadian ni ye. Sebab tu aku taknak buat andaian lebih2. Wait and See ok..

0 Comments
Comments
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More